Náhradné diely a servis pre Váš stavebný stroj, báger...

Doprava & Platba

Dodacie lehoty

Predávajúci dodá tovar kupujúcemu čo možno v najkratšej dobe po prijatí elektronickej objednávky. Objednávka bude potvrdená do 24 hodín od obdržania elektronickou formou. Objednávky sa realizujú okamžite (1-2 dní) v prípade, že je tovar na sklade.

Tovar doručujeme prostredníctvom Slovenskej pošty alebo Poštového kuriéra.



Aké sú spôsoby platby?

Možnosti platby v našom obchode sú:

  • hotovosť pri doručení ( dobierka ) za tovar sa platí pri prebratí na pošte alebo kuriérovi.
  • prevodným príkazom

Pri objednávke "tovar skladom" je tovar odoslaný najneskôr nasledujúci pracovný deň po obdržaní objednávky.

Pri objednávke "1-2 týždne" je tovar odoslaný najneskôr do dvoch týždňov po obdržaní objednávky.

*(objednávajúci sa môže rozhodnúť či objednávaný tovar "tovar skladom" + "1-2 týždne" chce doručiť naraz do dvoch týždňov alebo na časti, kde tovar skladom mu bude odoslaný ihneď a tovar "1-2 týždne" mu bude odoslaný neskôr. Pričom bude platiť dopravu 1x.


Pri platbe prevodným príkazom je tovar odoslaný najneskôr nasledujúci pracovný deň po obdŕžaní platby.


Koľko zaplatím za poštovné a balné ?

Poštovné účtujeme podľa ceny a hmotnosti balíka v rozmedzí od 3,50 do 5,00 EUR bez DPH

  • Balík do hmotnosti 5 kg - 3,50 EUR
  • Balík do hmotnosti 30 kg - 5,00 EUR
Zrušenie objednávky

Kupujúci je oprávnený stornovať objednávku bez udania dôvodu do 12 hodín od jej odoslania. Po 12 hodinovej dobe predávajúci začne objednávku kupujúceho realizovať ako záväznú. Storno objednávky je kupujúci povinný zaslať formou e-mailu na adresu bagerservis.sk@gmail.com


Čo ak mi objednaný tovar nevyhovuje ?

V prípade ak po prevzatí zásielky zistíte, že vám je objednaný tovar malý, alebo veľký prípadne nie celkom podľa vašich predstáv nezúfajte, radi vám ho vymeníme, prípadne vrátime peniaze.

Podľa zákona má zákazník právo odstúpiť od zmluvy do 14 dní odo dňa prevzatia tovaru bez udania dôvodu.Pri výmene alebo vrátení tovaru je potrebné nás vopred kontaktovať telefonicky alebo e-mailom.

Pri výmene alebo vrátení musí byť tovar nepoužitý, nepoškodený, čistý, bez zápachu (cigaretový dym a pod.), v pôvodnom obale so štítkami, tak , aby bol schopný ďalšieho predaja.

Do balíka vložte fotokópiu faktúry s poznámkou výmena resp. vrátenie tovaru a doplňte o telefónne číslo na ktoré vás môžeme v prípade potreby kontaktovať.

Balík zašlite na adresu:

Michal Brnčík BAGERSERVIS.SK

02947 Oravská Polhora 767


Vrátenie peňazí sa nevzťahuje na poštovné.

Vrátený tovar neposielajte na dobierku!


Ako mám postupovať pri reklamácii ?

Pre našu spoločnosť je seriózne vybavovanie objednávok a prípadných reklamácií jej zákazníkov najvyššou prioritou. Zákazník má podľa zákona nárok na reklamáciu v lehote do 24 mesiacov odo dňa doručenia tovaru.

V prípade reklamácie nás môžete kontaktovať na bagerservis.sk@gmail.com

V správe spresníte:

  • názov tovaru
  • číslo objednávky, prípadne faktúry
  • dátum zakúpenia
  • podrobný popis závady

Pri zistení závady je potrebné uplatniť reklamáciu čo najskôr a poškodený tovar ďalej nepoužívať, vyhnete sa tak prípadnému riziku, že vaša reklamácia nebude uznaná. Záruka sa nevzťahuje na škodu spôsobenú neodborným použitím, mechanickým poškodením a bežným opotrebením tovaru.

Veríme, že vašu prípadnú reklamáciu vyriešime k vašej úplnej spokojnosti.

V prípade ďalších otázok nás neváhajte kontaktovať bagerservis.sk@gmail.com